wtorek, 30 października 2012

Jaja z pieczarkami i surówką

  • jaja
  • pieczarki
  • olej
  • cebulka
  • pieprz
  • sól
  • majonez
  • ogórek świeży
  • papryka (może być konserwowa)
  • rzeżucha
  • olej
  • ocet winny

Jaja gotujemy.
Kroimy wzdłuż i wyciągamy żółtka.
Pieczarki i cebulę kroimy w drobną kostkę i smażymy na oleju i przyprawiamy.
Mieszamy z rozdrobnionym żółtkiem.
Wypełniamy masą białka i dekorujemy majonezem.

Ogórki i paprykę kroimy w kostkę,
mieszamy z rzeżuchą.
Kropimy olejem i octem.
Przyprawiamy pieprzem i solą.

3 komentarze:

  1. Super na śniadanie :) albo imprezę :)

    Kurczę, muszę sobie znowu zasiać rzeżuchę, bo zostawiłam ją jakiś czas temu samą z G. i mi ją zasuszył :P

    A marynowana papryka nie byłaby tu zbyt octowa i dominująca? Ja osobiście ją uwielbiam, ale jakoś tak mam małe wątpliwości, bo reszta składników jest raczej dość delikatna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałam marynowaną w małej ilości do koloru i nie było tragicznie ale zadecydowanie pasuje tu bardziej świeża:)

      Usuń
  2. zjadłabym takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń