sobota, 4 stycznia 2014

Szklarniana sałatka

Nasze pomidory z mozzarellą, listkami bazylii oliwą z oliwek, przyprawione solą i pieprzem.
Mam spore zaległości w blogowaniu dlatego moje pomidory pojawiają się w styczniu :)
Nic skomplikowanego ale w tym poście zachęcam Was do uprawy swoich pomidorów- nawet w balkonowych donicach.
Żółte, koktajlowe,okrągłe bardzo smaczne i słodkie.
Zatem wiosną pomyślcie nad nimi, świetny mini dodatek śniadaniowy, przekąskowy, kolacyjny :)



Oko cieszą również pomidorki w kształcie gruszki, ale nie przypadły mi do gustu, bo nie były takie słodkie jak cytrynki.
Już wiem,że obok cytrynowych będą rosły w tym roku wielkie czerwone bawole serca.



2 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Przy mnie nawet kaktus się popsuł (zapadł się do środka) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jest lepiej, raz gorzej u mnie też albo kwiaty się udają albo nie z warzywami jest chyba łatwiej :) trzeba próbować :)

      Usuń