piątek, 1 lutego 2013

Sałata z bekonem i winogorem oraz zasmażanym serem

Ugoszczona u pzyjaciół smacznym obiadem uświadomiłam sobie,że są dania które warto znać 
w razie wizyty gości.
Nigdy nie wiemy czy trafi się w ich gusta i podniebienia,
ale są taki rarytaski, które mogą im zasmakować.

Czy wy znacie takie?

Z pewnością należy do nich ta sałatka,
od powrotu zrobiłam już ją dwa razy:)


Składniki:
  • miks kolorowych sałat lub główka sałaty lodowej
  • 10-30 dkg boczku w plasterkach- parzony lub wędzony
  • kiść winogrona -średnia 
  • 3 łyżeczki oliwy
  • 3 łyżeczki czubate miodu
  • 5 łyżeczek musztardy francuskiej
  •  pieprz 
Boczek usmażyć,
sałatę porwać,
winogrono pokroić na pół , ale można też wrzucić w całości,
składniki sosu wymieszać.
Jeśli miód jest gęsty podgrzać i rozpuścić na ogniu.
Wszystko wymieszać i przyprawić pieprzem. 

Najlepiej smakuje "świeżo" zrobiona, gdy winogrono nie puszcza soków:) 

Do tego smażony w panierce ser
i kulki ziemniaczane upieczone w piekarniku.

Ja zrobiłam ser żółty:

2 komentarze:

  1. Z nieba mi spadłaś. Myślałam co by tu moim gościom zaserwować w sobotę.(żeby znowu nie było to co zawsze ) Pychocinka

    OdpowiedzUsuń