sobota, 20 października 2012

Domowa wątrobianka

* 0,5kg wątroby drobiowej
* 2 ząbki czosnku
* 4 łyżki smalcu
* średnia cebula
* majeranek
* sól
* pieprz 


Cebulę smażymy z czosnkiem na smalcu na rumiano, 
dodajemy umytą wątrobę i smażymy.
Przyprawiamy.
Jeśli całość będzie "sucha" dodajemy odrobinę smalcu niech stopnieje w gorącej wątrobie.
Jeszcze ciepłą miksujemy blenderem na gładką masę.
Wkładamy do zamykanego pojemnika i wkładamy do lodówki.

Polecam!!!



Ja dałam cebulę czerwoną, która zmieniła kolor na mało apetyczny- tak jak cała pasta wątrobiana,
ale wierzcie mi jest pyszna!!!
i wiecie co jecie:)


2 komentarze:

  1. Smakowicie się zapowiada Twoja wątrobianka :) ja dodaje jeszcze surowy boczek który drobno mielę, aby lepiej się smarowała :), jeśli lubisz domowe wyroby to zapraszam na moją białą kiełbasę :) http://kasia-gotuje.pl/przepis/105.Domowa%2Bbia%25C5%2582a%2Bkie%25C5%2582basa
    i fanpage na facebooku http://www.facebook.com/KasiaGotuje
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dodałam tylko smalcu ale zapewne z boczkiem smaczniejsza:)
      a białą kiełbasę robią moi rodzice co jakiś czas:)

      Usuń