piątek, 19 października 2012

Nuggetsy z sosem słodko-kwaśnym

  •  ketchup
  •  
  • nektarynka
  • papryka konserwowa
  • pieprz
  • sól
  • odrobina czosnku
  • cebulka

 Cebulka pokrojona w kostkę, nektarynka i papryka w paski. Zalane ketchupem i przyprawione.
Można też podgrzać i podawać na ciepło.
Pomysł własny :) 
Polecam!!!

  • pierś kurczaka
  • sól
  • *olej do smażenia
  • oraz:
Moja inspiracja do dania:
Moja szczera opinia:
Złociste owszem, soczyste również.
Szybkie w przygotowaniu bez bawienia się...
Myślałam, że będą mega chrupiące.
Spodziewałam się tego oraz wyjątkowego smaku. 
Trzeba dodać sól bo ciasto jest za mało słone. 
Wyszło zwykłe ciasto o zapachu curry , które można wykonać samemu, może nawet lepiej. 
Ogólnie danie smaczne, moje wyobrażenie było jednak inne... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz