poniedziałek, 15 października 2012

Zupa krem z dyni

Składniki:
*1,5 kg dyni
*1,5 szklanki wody
*2 kostki rosołowe
*3 łyżki masła
*1 cebula
*1 marchew
*1 pietruszka
* mały kawałek selera
*1 kwaśne jabłko
* biała część pora
*0,5- 1 łyżeczka pieprzu białego
*1 łyżeczka curry
*1 łyżeczka soli
*1 łyżeczka słodkiej papryki


Kroimy cebulę i por. 
Podsmażamy na szklisto na maśle.
Dodajemy resztę warzyw: pietruszkę, seler, marchew i dynię.
Podsmażamy.
Wrzucamy warzywa do garnka.
Zalewamy wodą, wrzucamy kostki rosołowe i dusimy do miękkości.
Dodajemy kawałki obranego jabłka.
Dusimy, przyprawiamy (ja użyłam czarnego pieprzu) i miksujemy na gładki krem.

Krem przepyszny !!! 
pikantny z jedną łyżeczką pieprzu, polecam więc pół:)
Rozgrzewający!
 
Do miksowania kremu użyłam nowo zakupionego blendera firmy Alaska:
Na zdjęciu ze zmiksowanym musem jabłkowym.
Cena promocyjna to około 20zł. Dlatego skusiłam się bez wahania :)
Przy takich konsystencjach sprawuje się dobrze, więcej mi nie trzeba:) 
Polecam do drobnych i miękkich prac miksujących. 
Testowanie nadal trwa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz