wtorek, 9 października 2012

Babeczki marchewkowe

...i kolejny konkurs za sobą :)
Tym razem mi się nie poszczęściło ale z niecierpliwością czekam na następny:)
Kto wie, może i ja zrobię jakiś jest okazja- bo jutro mam 18-natkę :P :D ale kompletnie nie mam pomysłu na nagrodę ;/ no zobaczę :)

Konkurs u Dusi:
www.dusiowakuchnia.pl/(…)konkurs-z-vinyl-is-bag.htm…

Oto moje zgłoszenie:


 Oto przepis :


  • 2 szklanki startej marchewki
  • 1,5 szklanki mąki
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • pół łyżeczki sody oczyszczonej
  • pół łyżeczki soli
  • łyżeczka cynamonu
  • 3/4 szklanki oleju
  • 3 duże jajka
  • szklanka trzcinowego cukru
  •  ekstrakt z wanilii zastąpił cukier wanilinowy

Marchew zetrzeć na tarce o grubych oczkach.
Składniki suche wymieszać.
Mokre wymieszać i dodać do nich marchew.
Połączyć wszystko mieszając łyżką.
Przelać do foremek i piec przez 25min. w 180st.C.







Bonus: zdjęcie którego nie wysłałam, bo mi nie przypadło estetycznie do gustu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz