poniedziałek, 19 sierpnia 2013

SZPINAKOWY MAKARON Z ZAPIEKANYMI ZAWIJASAMI Z PORA I PALUSZKÓW KRABOWYCH

SZPINAKOWY MAKARON Z ZAPIEKANYMI ZAWIJASAMI Z PORA I PALUSZKÓW KRABOWYCH


Niepodane ilości według uznania i potrzeby:
Mąkę razową zalałam odpowiednią ilością wrzątku i dodałam zmiksowany szpinak, posoliłam i zagniotłam ciasto. Rozwałkowałam cienko i pokroiłam w paski. Ugotowałam w posolonym wrzątku.




Sos na makaron to:
pokrojone suszone pomidory,
oliwa z oliwek,
świeża bazylia,
sól, pieprz, czosnek granulowany

Zawijasy:
W cienkie plastry boczku posmarowane musztardą zawinęłam por i obwiązałam młodym szczypiorem. Tak samo zrobiłam z paluszkami krabowymi. Zapiekłam to w sosie beszamelowym, czyli: zasmażka z 2 łyżek masła i 2 łyżek mąki+ szklanka mleka, sól, pieprz i gałka muszkatołowa. Zapiekałam tak długo,aż por zrobił się miękki.


1 komentarz: